FAQ

druk deze pagina af.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een product zoeken

Op de site van Vibrator Bestellen vindt u op iedere pagina aan de linkerkant een menu met daarin de categorie├źn van producten. Door een categorie aan te klikken, kunt u alle producten uit de desbetreffende categorie zien.

Nadat u een categorie geselecteerd heeft, kunt u, door op de productfoto of door op "meer info te klikken, verdere details van het product bekijken (bijv. maten en prijs).

Om zelf een product te zoeken, gebruikt u de zoekbalk aan de rechterkant op iedere pagina. Vul uw zoekterm in de zoekbalk en doorzoek de complete productdatabase van Vibrator Bestellen.

Hieronder treft u een aantal voorbeelden aan van zoekopdrachten die u via deze zoekbalk kunt invoeren.

De volgorde waarin de zoekwoorden ingetypt worden, maakt niet uit. Wel is het belangrijk dat tussen elk zoekwoord of zoeknummer een -spatie- ingetypt wordt.

Producten in de winkelwagen plaatsen

Op categoriepagina's staat bij ieder product de tekst "meer info". Door op de productfoto of op de button "meer info" te klikken, gaat u naar de productpagina. Op de productpagina vindt u naast de omschrijving en prijs ook technische beschrijvingen, productfilmpjes etc. Ook staat hier een button met daarin de tekst "Leg in winkelwagen". Door hierop te klikken, ziet u het product in uw winkelwagen vliegen. Uw winkelwagen blijft altijd rechtsboven staan.

Een bestelling plaatsen

Om de producten in de winkelwagen daadwerkelijk te bestellen, klikt u op de tekst "Afrekenen" die u rechtsboven in het beeldscherm onder "Winkelwagen" vindt.

U klikt op de button "Volgende Stap" en vult de gevraagde gegevens in. Vervolgens drukt u op de button "Voltooien" om de bestelling definitief te maken. U komt daarna, afhankelijk van uw betaalmethode, terecht bij een betaalscherm. Indien u voor vooruitbetalen kiest, ontvangt u de overboekingsgegevens per e-mail.

Kan ik mijn producten retourneren?

Ja dat kan. Zie hiervoor de aparte pagina voor retourinformatie.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Zie hiervoor de pagina: Betaalmethoden.

Wat zijn de verzendkosten?

Zie hiervoor de pagina: Verzendmethoden.

Wat doe ik als het artikel defect blijkt?

Indien u een defect wilt melden, kunt u hiervoor een serviceformulier op onze website invullen of u kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Klik Hier voor het invullen van het serviceformulier.

Kan ik een showroom bezoeken?

Wij hebben geen eigen showroom! Wel kunt u op afspraak uw bestelling afhalen. Kies hiervoor de betaalmethoden: "Zelf afhalen" bij het bestellen.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Kan de levering uitgesteld worden?

Wij hebben de gratis service van levering op afroep. Dit betekent dat wij uw bestelling voor maximaal een 30 dagen gratis voor u opslaan en u deze op elk moment kunt afroepen. Op die manier weet u zeker dat u de artikelen op het juiste moment ontvangt, waardoor u in vaak drukke periodes van verhuizing, nieuwbouw en verbouw geen zorgen heeft over de opslag van uw zending.

Wat is de reactietermijn?

Wij doen ons best om op iedere aanvraag of melding binnen 1 werkdag te reageren. Mocht u onverhoopt na 2 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op: 0598-690453.

In geval u een serviceaanvraag over uw postpakket heeft gedaan, is het vaak niet mogelijk om in 2 werkdagen inhoudelijk op de aanvraag te reageren. Dit komt omdat we in veel gevallen uw aanvraag door moeten sturen naar PostNL die de aanvraag vervolgens inhoudelijk zal toetsen. De reactie kan in die gevallen vaak enkele dagen duren. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u benieuwd zijn naar de status van uw aanvraag dan kunt u mailen naar ons of bellen naar tel. 0598-690453.

Winkelwagen

Uw winkelmandje is nog leeg.

PakjeGemak - bepaal zelf waar u uw bestelling ophaalt!